piątek, 30 grudnia 2011

Hello there

Czesc skarbenki! Moj dziesiejszy dzien by szczerze mowiac nudawy poniewaz wczoraj wieczorem bylam juz tak zmeczona jak nigdy, schodzac ze schodow po herbate poslizgnelam sie razem z moja kruszynka(pies) spadajac ze schodów, nie jestem wcale zadowolona z tego powdowu bo mam spuchnieta cala kostke,siniaki i obtarta cala reke i musialam dzis siedziec obolala w domu... swietne zakonczenie roku 2011. I chcialam jeszcze wam tu wyznac dla tych ktorzy nie widza nic zlego w swoim zachowaniu, jestem trochę wściekła.... Nienawidzę kiedy osoby, z którymi mam coś wspólnego mają gdzieś mój entuzjazm i pomysły. Nienawidzę kiedy ktoś uważa, że jest najmądrzejszy, pozjadał wszystkie rozumy i sam wie najlepiej co będzie dla mnie dobre. Bullshit. Nie jestem zadna pusta lalka barbie!! To ze mam blond wlosy i makeup to nie znaczy ze mozna mnie oceniac po wygladzie. No, ale cóż ja nie mam zamiaru tego dłużej znosić, bo czuję się niesamowicie blokowana, a to ostatnie uczucie, które chciałabym odczuwać w swoim życiu.
Ok, chcialam wam pokazac paznokcie ktore naprawde robia wrazenie, sa naprawde sliczne i czarujace.Ostatnio zakochalam sie w w kolorowych paznokciach ktore sa robione z zeli, akryli lub sa malowane recznie. A Wy jakie paznokcie najbardziej lubicie??






A to moje male skarby, oczywiście nie ma tu wszystkich, bo moje bałaganiarstwo przekracza wszelkie granice i moje kosmetyki porozrzucane są dosłownie wszędzie.
Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis