czwartek, 27 lutego 2014

Instagram Photo Mix - January / February 2014

Czesc! Szczerze mowiac dodawanie tego typu notek, jest dla mnie duzym wysilkiem, gdyz siedze juz przy przerobkach zdjec ponad 2 godziny, oczy mi sie pala a kosci zamarzly! 
Mam dla was pare zdjec z Instagrama, dla tych ktorzy korzystaja z tej aplikacji mogli juz je zobaczyc, a dla tych ktorzy nie posiadaja konta na Instagramie, mam dla was pare ciekawych ujec z mojego zycia codziennego! 


 Instagram Nails!

 Instagram Baby!

:)

 Instagram Food!

 Instagram Friends!

 Instagram Legs!

Instagram Love!

Wiecej moich aktualnych / codziennych zdjec zobaczycie obserwujac mnie na Instagramie! >KLIK<

Trzymajcie sie!

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia.:* Szkoda, że nie opisane.;P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć, te ikonki są w danym motywie

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć, te ikonki są w danym motywie

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie świetne, sama robiłaś? :)
    ______________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna z was para! Paznokcie i kociak mega! ;) świetny mix ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis