wtorek, 25 lutego 2014

Winter Outfit 2014!

Hej! Myslami nie mialam dzis zupelnie zadnych planow zwiazanych z blogiem, aczkolwiek ostatnio bardzo malo robilam w tym kierunku. Blogowanie calkowicie wypadlo mi z rytualu, dlatego postanowilam ta cisze przerwac, i zaczac wszystko od nowa! 
Rzadko dodaje zdjecia moich propozycji, poniewaz nie czuje sie w tej tematyce zbyt pewnie, ale jak juz sie za to wezme to wypelniam i oragnizuje to 100%, dlatego wzielam aparat i o to co mam dzis dla was!
Spontanicznie, prosto i wygodnie, bo tak kocham najbardziej! 










I jak wam sie podoba? 
Pogoda nie sprzyjala ale sie nie poddaje!
Trzymajcie sie!

6 komentarzy:

  1. Klasycznie ale ładnie! :))) tak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja ! Z pewnością sama bym się tak ubrała. Bardzo ładny blog i posty znakomicie prowadzone :) pozdrawiam :))

    Ja dopiero zaczynam blogować, zapraszam do mnie http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne buty! ;))
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy szalik;) całość bardzo fajna
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna czapa :) mam nadzieje, ze niedlugo bedzie juz cieplo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis