sobota, 1 listopada 2014

Our Halloween 2014

Hej! Dzisiaj zupelnie aktualnie, wczorajsze zdjecia i pare zdan odemnie!
Impreza / Spotaknie to plan zupelnie na luzie, gdyz nie wszyscy z naszych znajomych mieli chec czy poczucie humoru by bawic sie znami, aczkolwiek razem z siostra zorganizowalysmy male "Spotkanie" dla 4 osob, bylo bardzo zabawnie! 
Jak co roku w UK halloween jest obchodzone w miare hucznie. Dla innych m.in z Polski, to Swieto jest zupelna zenada, braku szacunku dla staroswieckich tradycji, aczkolwiek dla mnie 31 Pazdziernik a 1 Listopad to dwa zupelne inne od siebie dni, aczkolwiek coraz czesciej z roku na rok widze ze powoli ludzie i to Swieto Halloween w Polsce przelamuje jakiekolwiek obawy czy dyskusje na temat tych staroswieckich tradycjach, dzieciaki sie przebieraja i zbieraja cukierki, ale nadal widac jest to nowa rzecz w Polsce! Ludzie troche luzu i dystansu do siebie!
A ja mam dla was pare zdjec z tego wieczoru..






 A ja dla odmiany przebrałam sie za Krolewne Sniezke!

Oczywiscie zbieranie cukierkow w naszym domu rowniez sie odbylo!

A jak wy spedziliscie ten "Straszny" wieczor? :)

Trzymajcie sie! Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis