sobota, 9 czerwca 2012

fullcap

Hej, ja szybciutko, bo zaraz wychodzę a chciałam zdarzyć napisać coś sensownego i do ładu. Od dawna zaczęłam się bardziej interesować dziewczynami które chodzą poubierane jak "skate" bardzo mi się to podoba z wiązu z tym postanowiłam tzn myślę nad zakupem czapeczki "new era".  Miałam juz na mojej głowie pare z takich ale jednak nie byly to moje, czesto zabieralam chlopakom z glow lecz tylko na pare godzin później musialam sie juz pogodzic z tym ze jednak musze kupić swoja. 
Tu macie parę innych które również mi się podobają.





I jak wam sie podobają, bo jak dla mnie sa świetne, mam nadzieje ze niedługo będę posiadaczka jednych z nich.
Milego dnia a ja spadam :)

9 komentarzy:

  1. Ta żółtaa !. :D

    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie czapki. Lecz niestety takiej nie mam. Też myślę nad kupnem takiej. :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie tez te czapki ale jeszcze nie mam swojej
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz wszyscy w fullcapach zaczną chodzić c: zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. wszytskie są ciekawe, jednak niebieska jest moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podobają dziewczyny ubrane "skejtowsko". Niebieska czapka najbardziej mi się podoba ; )
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis