wtorek, 31 marca 2015

College // Hair&Beauty Competition 2015

Hej!
Konkurs o ktorym wspominałam ostatnio, odbyl sie 25 marca, w zeszłym tygodniu! Napiecie i stres trzymał mnie juz od 7'dmej rano, aczkolwiek umiałam go opanowac tuz po rozpoczeciu! 
Byłam przygotowana dzien wczesniej w 100%, dlatego tez wiedziałam co musze zabrac ze soba a od kogo oczekuje wsparcia na miejscu!
O 9:30 zaczelismy cały konkurs, o godzinie 12:30 rozpoczał sie cały pokaz. Modelki musiały pierw usiasc wspolnie w rzedzie, potem zaprezentowac sie i przejsc wokoł jurorow. Nasz wspolny temat był "Dookoła swiata", ja chciałam zrobic cos nowego i całkiem interesujacego dla Brytyjczykow, wybrałam Polską Słowianke! Kocham byc Polka, kocham Polske i przedewszystkim jestem dumna ze mogłam reprezentowac nasz kraj!
Niestety nie wygrałam, ale wciaz jestem dumna z tego co udało mi sie osiagnac i przedewszystkim pokazac innym!
Dziekuje wszystkim ktorzy wzieli udział i pomogli stworzyc przepiekna atmosfere i profesjonalizm! 

Proby przed konkursem!




Stylisci i ich modele!


 Efekt koncowy!






Zdjecia koncowe!

Wiecej moich codziennych aktualnosci / zdjec zobaczycie na INSTAGRAM

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis