poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Around France Paris / Day 2 / Part 2

W Paryzu atrakcji jest wiele, jedna z nich, był to swietny wystep młodych chlopakow tuz z pod wiezy "Eiffla", utalentowani, zabawni jak i bardzo ciekawi! Tak bardzo mi sie spodobali ze poprosiłam o wspolne zdjecie :)
Nie mielismy jednak czasu by wyjsc gdzies wieczorem w miasto czy do jakiekolwiek restauracji (a restaurcaji czy kafejek jest po prostu od groma) gdyz byly z nami dzieci, aczkolwiek ekstremalne waruki nie sa mi obce :)
Paryz to ogromne miasto, dlatego w międzyczasie zwiedzania najpopularniejszych zabytkow, rowniez zatrzymywalismy sie w parku by na troche odetchnac! 
A na dzis mam dla was pare zdjec z chodzenia i zwiedzania centrum miasta! 

Mowiac szczerze nie zaskoczyły mnie ich bagietki, moze dlatego ze jestem strasznie wybredna jesli chodzi o jakie kolwiek jedzenie! 







 Arc de Triomphe / Łuk triumfalny :)

Wiecej moich codziennych aktualnosci mozecie zobaczyc na INSTAGRAM

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Anonimowy4/29/2015

    Zazdroszczę wycieczki. Świetny blog, od bardzo dawna tu zaglądam i czytam posty. Oby tak dalej!!
    Akceptujesz ludzi na insta czy tylko swoich znajomych ?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje! Miło by mi rowniez było wiedziec kim jestes! Co do instagrama akceptuje rowniez nie znajomych ludzi, jesli maja jakiekolwiek zdjecia :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Anonimowy5/03/2015

    koleżanka ze Skierniewic. ;) ale nie znamy się, tylko z widzenia niestety. właśnie dodałam Cię do obserwowanych, ale mnie odrzuciłaś. szkoda, bo akurat nie mam zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jaka mam pewność ze znam cie z widzenia? / jaka mam pewność czy to nie jakis spam? Jesli nie masz zadnych zdjec? Dla mnie to troche podejrzane :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis