piątek, 15 maja 2015

My Skin Care Routine / Moja Pielęgnacja skóry

Czesc! Nie zaleznie od pory roku, zawsze staram sie dbac o skore, nie tylko na twarzy ale tez na rekach! Na codzien mam stycznosc z woda i roznymi produktami, gdyz pracuje / ucze sie w salonie fryzjerskim, dlatego staram sie o te rece jednak dbac, by na starosc nie miec ich nawet popekanych!

Co do skory twarzy, codziennie rano przed nałozeniem podkładu i innych produktow przemywam ja ciepła woda, nie nakładam zadnych kremow ochronnych, gdyz moja skora nie tylko czasami jest sucha ale bywa tez ze sie przetłucza, bardzo czesto bywa tak wieczorami gdy jestem juz zmeczona. 
Po całym dniu meczenia skory makijazem, zmywam makijaz chusteczkami do demakijazu, oczy od czasu do czasu probuje zmywac wacikami i mleczkiem "Olay", staram sie rowniez raz w tygodniu nałozyc maseczke przeciw stresowa czy głęboko oczyszczająca by jednak odswiezyc jej stan! Wieczorami zawsze smaruje twarz kremem "Dove", czy jest to potrzebne czy nie, zawsze mam pewnosc ze moja skora jest czysta i zadbana!  




A jak wy dbacie o swoja skore?
Wiecej zdjec i moich codziennych aktualnosci znajdziecie na INSTAGRAM

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis